Tuesday 29 June 2021

Buat Duit Online Dari Rumah Dengan Handphone Tanpa Modal - Master Aya Zuki

 Teringin nak tambah pendapatan dengan mulakan biz online? Hebat! Ini bermakna korang sudah tahu internet adalah trend masa depan. Dunia internet adalah dunia yang luas dan penuh dengan peluang, banyak peluang biz korang boleh pilih, sama ada nak ber modal rendah atau pun zero modal.

Aya nak share pengalaman Aya ber biz Shaklee secara online 100% dari rumah sahaja sejak PKP 1.0 dan alhamdulillah kini setiap bulan Aya berjaya capai group sales 6 figures dan setiap bulan company beri CASH REWARDS 5 FIGURES.

Amount di dashboard ni la yang akan masuk terus dalam bank kita dan ada statement bank bonus ye.


Dan alhamdulillah Aya juga berjaya menjadi CAR BONUS ACHIEVER dan CONVENTION TRIP MEWAH (Regional Trip dan Internationl Switzerland)

Kereta Pilihan Saya ( Honda HRV RS)

Ouh ye buat pengetahuan korang Car Bonus ni company taja seumur hidup, Aya hanya skor sekali sahaja. Tapi di taja seumur hidup, bestkan? Dan yang unik berbanding company lain Shaklee beri Car Bonus dalam bentuk CASH setiap bulan, bukan bagi sebijik kereta, bagi Aya Car Bonus ni EXTRA MONEY! Katakan la korang tak nak beli kereta, dah ada kereta dan nak simpan buat masuk tabung saving, pon boleh! Ikot korang la nak buat saving travel ke, saving anak2, saving rumah, korang tentukan. Bertambah best amount car bonus ni unlimited tau, kiranya setiap bulan boleh bertambah, makin meningkat group sales kita maka makin meningkat car bonus. 
Alhamdulillah berjaya skor tiket regional dan international ke swiss, Aya berjaya dapat dua tiket.yeay!
Namun ketika ini negara dilanda masalah isu kesihatan (Covid-19) kita tak dapat travel, tapi yang best Shaklee tetap beri hak kami, Shaklee beri pampasan trip dalam bentuk CASH! Happy giler! Alhamdulillah dapat CASH BACK 5 FIGURES
Di musim PKP juga Aya berjaya beli rumah kedua kami, Kondo baru di KL. Semuanya asbab bina biz online ketika PKP, berbekalkan internet, smartphone, semangat membara, fokus buat biz, rajin, disiplin dan ni la hasil yang Aya dapat di musim PKP. Malah di saat semua orang takut kehilangan kerja di musim pendamik ini, Aya dengan konfiden hantar surat resign kepada company lama kerana income ber biz online unlimited income dan Aya decided nak duduk rumah pula, sambil buat duit anak masih depan mata, yelah musim pendamik ni risau juga kejap2 kena apply cuti nak jaga anak, jadi malas nak pening kepala, alang2 dah enjoy buat duit dari rumah, Aya korban kan kerjaya Aya demi bina impian baru di rumah yang lebih lumayan.

Modal besar ke nak buat biz Shaklee macam Aya ni? Untuk register ahli rm35 sahaja. Tak perlu simpan stok, Aya hanya fokus sharing kesan best yang Aya dapat hasil produk Shaklee yang berkualiti dan beyond organic ni, dan jika ada order Aya submit di website @ akaun Shaklee Aya sahaja, Aya sangat enjoy menikmati 100% income Aya tanpa perlu fikir nak simpan sikit untuk stok, haha Aya enjoy sepenuhnya income Aya, boleh simpan buat saving anak2, dan berbelanja apa aya nak :)
Untuk yang nak tau lebih lanjut tentang biz Shaklee boleh contact Aya ye untuk Aya explain dan assist korang dalam biz ni.
Jom follow media sosial Aya




0 orang berceloteh:

Post a Comment