Saturday 3 July 2021

Fungsi Life Shake Elderberry Shaklee Untuk Apa? - Aya Zuki

 Life Shake Elderberry Flavour baru je masuk pasaran Malaysia bulan July 2021, Shaklee lover semestinya happy sangat dan pakat excited nak mencuba.



Merupakan hidangan semua dalam satu yang lengkap, kaya protein, kalsium serat, vitamin dan mineral, dengan tambahan ekstrak Elderberry untuk meningkatkan perlindungan kesihatan, pencernaan, tenaga dan bagus untuk orang yang nak diet.

Aya antara orang yang terawal cuba Life Shake ni sebelum Shaklee bawa masuk pada July 2021 ni. Untuk Biz Leader Shaklee kami dapat cuba dulu secara percuma, alhamdulillah dapat 1 tong hadiah dari Shaklee.

Aya dapat masa bulan ramadhan, kiranya sepanjang ramadhan Aya minum Life Shake ketika bersahur, bila bukak tong Life Shake ni fuhhh best bau Elderberry! Dan rasanya sangat sedap dan creamy gituuu.

Feedback Aya sendiri Life Shake Elderberry ni buat kita rasa LEBIH KENYANG. Aya adalah consumer tegar ESP dan Cinch Shake, dua tu pon dah best dan kenyang, tapi Life Shake ni lagi buat rasa kenyang.

Aya adalah seorang breastfeeding mom, dan alhamdulillah dapat puasa penuh dan steady je perut sampai ke petang, memang beza kalau tak minum protein Shaklee ni, gigil badan! bila gigil semestinya mood mak-mak macam hulk kelaparan, hehe


Yang best Life Shake ni buat badan Aya jadi fit, lengan, peha, dagu maintain fit dan tak ada lebihan lemak2 hehe. Aya pernah bersalin ceaser anak pertama dan anak kedua bersalin normal, alhamdulillah badan Aya maintain dan kekal seperti anak dara bila rajin amal protein Shake Shaklee ( Life Shake, ESP, CInch Shake)


LIFE SHAKE ELDERBERRY

  1. Sarapan Berkhasiat
  2. Snek Sihat
  3. Tenaga sebelum dan selepas bersenam
  4. Pengurusan Berat Badan Yang SIhat


UNTUK SIAPA LIFE SHAKE NI?

  • Untuk orang yang nak sihat
  • Untuk orang yang ada lifestyle aktif dan busy
  • Untuk orang yang nak tenaga
  • Untuk orang yang nak diet lancar
  • Untuk orang yang nak elak badan geleber
  • Untuk orang yang kurang makan



Untuk yang nak cuba Life Shake ni meh hubungi Aya, mesti korang pon akan suka Life Shake yang sedap dan sihat ni!

Umtuk consultation boleh hubungi Aya ye






4 comments:

  1. Best dah ada yg baru rasa bery lagi 😍

    ReplyDelete
  2. Best nyaa dah ada yang baruu 😍

    ReplyDelete
  3. Sumpah sedap, nasib masuk ngam-ngam habis setong yang aritu

    ReplyDelete
  4. Sedap nya..lepas nie takyah mix dgn apa² dah

    ReplyDelete